“Azərbaycan Standartlaşdırma İnstitutu” publik hüquqi şəxsin Təlim-tədris Mərkəzi-İdarəetmə sistemlərinin və Personalın sertifikatlaşdırılması orqanı tərəfindən sertifikatlaşdırma prosedura aşağıdakı rəhbəredici sənədlərə müvafiq qaydada həyata keçirilir:
ASİ/P/006 “Sertifikatlaşdırmanın aparılması qaydaları” PROSEDURU;
ASİ/P/009 “Apellyasiyalar və şikayətlərin aparılması qaydaları” PROSEDURU;
ASİ/P/010 “Sertifikata istinad və uyğunluq nişanından istifadə etmə qaydaları” PROSEDURU;
ASİ/P/011“Sifarişlərin təhlili” PROSEDURU;
ASİ/P/012 “Sifarişçilərlə əlaqə və onların məmnunluğunun qiymətləndirilməsi” PROSEDURU;
ASİ/P/016 “Qərəzsizliyin idarə olunması” PROSEDURU;
/ASİ/F/022 "Sifarişlərin qeydiyyatı reyestri";
ASİ/F/23 “Sifarişçilərin məmnunluğunun monitorinqi”;
ASİ/F/26 "İdarəetmə sistemlərinin sertifikatlaşdırılması üçün sifariş forması"
Qeyd: Sertifikatlaşdırma prosesinin nəticələrinə uyğun olaraq ASİ/F/022 “Sifarişlərin qeydiyyatı reyestri”ndə olan məlumatlar yenilənməlidir.